Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Marzano Robert J
(2)
Black P. J. (1930- )
(1)
Czernik Jakub
(1)
Czernik Jakub. Tł
(1)
Dutkiewicz Joanna (tłumacz)
(1)
Harmin Merrill
(1)
Kasprzak Antonina
(1)
Kasprzak Antonina. Tł
(1)
Kurzemska Agnieszka
(1)
Kurzemska Agnieszka. Tł
(1)
Sterna Danuta
(1)
Tomaszewska Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Nauczanie
(4)
Motywacja uczenia się
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Poprawna nazwa aut.: Paul Black.
Bibliogr. s. 143-147.
"Jak oceniać, aby uczyć" to polskie wydanie publikacji Paula Blacka (i in.) dotyczącej oceniania kształtującego, ilustrowane przykładami z polskich szkół. Książka pokazuje, jak nauczyciel może stać się prawdziwym przewodnikiem w procesie uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4659, 16412 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
U dołu s. tyt.: Ilustrowane przykładami z pracy polskich nauczycieli - uczestników Internetowej Akademii "Szkoły uczącej się".
Bibliogr s. 178-180. Indeks.
Podstawową zaletą tej książki jest to, że uczy ona jak wprowadzić na lekcjach atmosferę uczenia się. Poprzez stosowanie zaproponowanych przez autora technik nauczania, które autor nazywa metodami, nauczyciel zmienia swoją pozycje w klasie z osoby uczącej i wykładającej na sojusznika ucznia stojącego przy nim i wspierającego go w procesie jego uczenia się. Jeśli najważniejszym zadaniem szkoły jest uczenie się uczniów, to książka ta pomaga nauczycielowi wypełnić to zadanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Szkoły Uczącej się)
Bibliogr. s. 198-221.
Pierwsze polskie wydanie! Książka Marzano, należąca do kanonu pedagogiki, to podstawowa lektura dotycząca strategii i form pracy z uczniami.Wybitny amerykański autor próbuje ustalić, co o skutecznym nauczaniu mówią najnowsze badania i przełożyć tę wiedzę na praktyczne wskazówki dla nauczycieli. Jak określić i przedstawić cele edukacyjne, śledzić postępy uczniów oraz świętować ich sukcesy? Jak pomóc uczniom w skutecznym wykorzystywaniu wiedzy? Jak zaangażować uczniów?Takie przykładowe pytania powinni sobie stale zadawać nauczyciele na początku roku szkolnego, każdego działu nauczania i właściwie każdej lekcji. Wskazówki zilustrowane są konkretnymi przykładami "prosto z klasy".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16932 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Tyt. oryg.: "The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction" 2007.
Bibliogr. s. 198-221.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02.B (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Bibliogr. s. [190].
"Ocenianie kształtujące w praktyce" Danuty Sterny to książka, która w sposób ciekawy i praktyczny prowadzi nauczycieli przez kolejne fazy wprowadzania oceniania kształtującego do swojej pracy. Prezentuje doświadczenia polskich nauczycieli różnych przedmiotów ze wszystkich typów szkół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16411 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej